ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent
Forside
Barnegymnastikk
expand_more
Cheer og Dans
expand_more
Luftredskaper
expand_more
Rytmisk Gymnastikk
expand_more
Turnapparater
expand_more
Trampoliner
expand_more
Fitness
expand_more
Turnutstyr
expand_more
Alle produkter
menu
shopping_basket
0
Ring 32 99 38 72 - til kl .21.00
Veldig bra Service
star_ratestar_ratestar_ratestar_ratestar_rate
5.0
20 års erfaring med Turn
Egen fabrikk til reparasjon og service

Betingelser


Salg til private:

Betaling:
Gymnashop Norge AS er på vei med salg til privat kunder, inntil da kan foreninger og firmaer kjøpe på nett å få tilsendt faktura. Privat kunder kan fortsatt kjøpe. Det må da sendes en mail eller ta kontakt på telefon.

Reklamasjonsrett:
Som forbruker/kjøper har man 2 års reklamasjonsrett. Det innebærer at du kan få varene byttet, reparasjon på varen, pengene tilbake eller avslag på prisen. Dette er da avhengig av den konkrete situasjonen. Dette tilsier ved at varen er skadet, feil eller mangelfull ved reklamasjonsrett. Skade på produkter som skyldes betjenings feil, håndterings feil, modifikasjoner eller grovt misbruk fra brukerens side, er ikke dekket av reklamasjonsretten.

Garanti:
Garantien dekker feil og mangler på produktene fra kjøpsdato. 2 år reklamasjonsrett + 1 år ekstra med garanti på produkter fra Pelany.

Forbehold:
Vi tar forbehold for trykkfeil samt endringer i prisene grunnet utefra kommende prisstigninger.

Reklamasjoner og skader:
Skader og manko må omgående noteres på følgebrevet for å oppnå reklamasjonsretten.
Ved avtale om att fraktmannen setter varene fra seg, påfaller risikoen kunden.

Returrett:
1.Om det skulle benyttes av returrett, skal varene som er bestilt sendes i retur til oss i forsvarlig forpakning. Uten unødvendig forsinkelser og innen 14 dager etter at det er benyttet returrett på varene. Private, klubber og foreninger har selv ansvar for omkostninger på returnering av varene.

2.Du er ansvarlig for eventuelle verdifall på verdien av produktet, inkludert som følge av håndtering av varen. Du kan derfor prøve varen på samme måte som om du prøver varen i en butikk, men hvis varen er testet og brukt utover dette, vurderer vi varen som brukt, noe som betyr at du kun vil motta en del eller ingen av kjøpesummen, avhengig av verdi tapet på produktet.

3.Du bærer selv risikoen fra det tidspunktet varen er levert tilbake til oss.

4.Produkter returneres i original emballasjen den kom i. Mangel på eller skader på originalemballasje medfører vanligvis en forverring av varemerkets verdi, da vi forbeholder oss retten til å trekke fra refusjonen til deg.
Produktet må sendes til adressen: Gymnashop, Hjulmagervej 1, 9490 Pandrup, Danmark.
Vennligst legg ved kopi av faktura.

Tilbakebetaling:
Hvis du benytter deg av din returrett, refunderer vi eventuelt mottatt beløp fra deg. Tilbakebetaling vil bli foretatt uten unødig forsinkelser og senest 14 dager etter at vi mottok varselet om returrett. Vi tilbakebetaler til deres kontonummer hvor pengene kom fra, med mindre annet er avtalt. Vi kan tilbakeholde tilbakebetalingen til varen er returnert. Vi mottar ikke pakker uten forsendelse eller pakke sendt pr COD(Postoppkrav).

Angrerett:
Ønsker du å benytte deg av angreretten må dette skje innen 14 dager etter at varen er mottatt.

Benyttes angreretten må varen(e) tilbakeleveres i original forpakning. Mangelfullt eller skade på varen og andre grove mishandlinger på produktet som er kjøpt hos Gymnashop Norge AS vil bli vurdert.
Se angrerettskjema tilsendt ordrebekreftelse.

Priser:
Vises i Norske kroner(NOK).
Prisene vises både eks moms og inkl moms på de fleste varer. Varer der det står 1 pris eller annen visning, er det alltids eks moms.

Salg til foreninger, firma, offentlige institusjoner:
Dette gjelder det samme som salgsbetingelser ovenfor, men med følgende endringer:

Det er ikke inngått en bindende kjøpsavtale med Gymnashop før det er mottatt en ordrebekreftelse fra Gymnashop. Ved bestilling online vil kunden motta i første omgang en bestillingskvittering. En kvittering på at vi har mottatt din bestilling. 1 års reklamasjonsrett fra første fakturadato. Ombytting av varer eller reparasjon medfører ikke et nytt 1 års reklamasjonsrett. Det påløper renter fra forfallsdato med 1% per påbegynte måned.
Ved bruk av reklamasjonsretten skal kjøper selv ordne med frakt/fraktkostnader.

Forbehold:
Vi tar forbehold for trykkfeil samt endringer i prisene grunnet utefra kommende prisstigninger.

Reklamasjoner og skader:
Skader og manko må omgående noteres på følgebrevet for å oppnå reklamasjonsretten.
Ved avtale om att fraktmannen setter varene fra seg, påfaller risikoen kunden.

Betaling:
Betalingsfristen er 14 dager fra faktura dato.
Hvis betalingen ikke er registrert sendes det først ut en betalingspåmindelse pr. mail.
Deretter sendes 1. påminnelse til pr. mail.
Om det fremdeles ikke blir betalt inn, sendes dette videre til inkasso.

Frakt og levering:
Levering av produkter skjer fra fabrikken/lageret i Danmark. Det betyr at frakten først beregnes når orderen er pakket. Ønskes det en totalpris på et tilbud/ordre, sendes dette i en mail til salg@gymnashop.no
Leveringstiden varierer fra vare til vare. Har vi varen på lager i Danmark er normalt leveringstid mellom 2-4uker. Varer som ikke er lagerført eller spesial bestilling er leveringstiden fra 12-16 uker. Ta kontakt.

Kontakt:
Gymnashop.no
Gymnashop Norge AS
Andersrudveien 1
1914 Ytre Enebakk
Organisasjonsnummer: 921 253 745
Email: salg@gymnashop.no
Tlf: +47 32 99 38 72

Angrerettskjema:
DU HAR 14 DAGERS UBETINGET ANGRERETT PÅ DINE NETTKJØP
Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi grunn innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven er mottatt på foreskreven måte. Forbruker betaler selv returporto.

Returneres til:
Selger: Gymnashop Norge AS
Returadresse: Gymnashop, Hjulmagervej 1, 9490 Pandrup, Danmark.
Telefon: +47 32 99 38 72
E-post: salg@gymnashop.no

Informasjon om kjøper:
Navn:
Adresse:
Telefon:
E-post:
Ordrenummer:


Jeg ønsker herved å gå fra min avtale om kjøp av følgende vare(r):


Dato Underskrift

Informasjon om angrerett:
Du har alltid angrerett i 14 dager i henhold til angrerettloven. Dette betyr at du som kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å gi oss beskjed om dette innen 14 dager fra du, eller noen på dine vegne mottok varen. Du kan velge selv hvordan du gir oss beskjed om dette, men for å dokumentere dette anbefaler vi at du gjør dette skriftlig. Varen må returneres til oss innen 14 dager fra du informerer oss om at du ønsker å angre kjøpet. Kjøpet kan ikke angres dersom du har brutt forseglingen på produkter til personlige pleier, undertøy og liknende. Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du vil angre kjøpet på, jf. angrerettloven § 25. Du er også ansvarlig for trygg retur av vare(r) så vi anbefaler deg å pakke varen godt og ta vare på kvittering for frakt. Du kan bli belastet dersom produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendige for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jf. angrerettloven §25). Beløpet vil bli godskrevet din konto når vi mottar varene. Har du returnert deler av en ordre, trekker du dette beløpet fra opprinnelig faktura når du betaler. Mer informasjon angående angrerett ved kjøp finner du på Forbrukerrådets nettsider:
http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/


Personvernopplysninger:
Hendvendelser, nye kunder:
Hvilke opplysninger som samles inn ved kunde hendvendelse til oss. Alminnelig personopplysninger som; navn, email, eventuelt kommunikasjon ved email/telefon.

Nytt kundeforhold:
Via våres hjemmesider ved bestillinger eller via telefon.

Personopplysninger som behandles:
Navn, adresse, land, email, telefonnummer og ipadresse.

Virksomhet, forening, institusjon:
Navn, adresse, telefonnummer, evt. standard email, website url, CVR-nr, anonym datainnsamling via digitale trackingverktøy.
Vi bruker overnevnt opplysninger til å kontakte kunder for å gi den beste kundebehandlingen.


Eksisterende kundeforhold:
- Tilbud, kjøp og betalingshistorikk
- Brukerkonto
- Vi registrerer navn, email, telefonnummer, ipadresse
- Eventuelt data fra offentlige kilder
- Anonym datainnsamling via digitalt trackingverktøy

Formålet med kundeforhold:

Ved opprettelse av nytt kundeforhold:
- Motta og registrere ordre
- Gi kunden mulighet til å følge med i ordreprossesen
- Fakturering
- Utføring av internt regnskap
- Behandling og utvikling

Nye kundeforhold:
Formål: Gi kunden den beste servicen, oppfølgingen og hjelp

- Kvalitetsstyring
- Utvikling av forretningen
- Foreta statistisk behandling og forretningsutvikling.

Opplysninger 3.part:
Vi opplyser ikke 3. part - med unntatt av nødvendig data til transportfirma eller underleverandører. Vi gir dem nødvendig adresse, kontakt og person opplysninger (Navn, adresse, email og telefonnummer). Dette for at underleverandører og transportfirma kan levere varer direkte til kunder ved f.eks. ordre med spesialprodukter.

Cookies på gymnashop.no
På hjemmesiden våres bruker vi "cookies". Den er anonym og inneholder ingen personopplysninger.